Felanmälan

Om något inte fungerar som det ska i lägenheten eller i någon annan del av fastigheten, så är du välkommen att kontakta oss genom att göra en felanmälan. Vänligen fyll i formuläret nedan så utförligt och detaljerat som möjligt och skicka till oss. Glöm inte att bifoga foton på ärendet du felanmäler då detta förkortar vår handläggningstid. Vi arbetar vardagar under kontorstid och kommer att återkoppla till dig så snart vi kan.

Har du ett akut ärende som inte kan vänta till nästkommande vardag?
Vänligen kontakta då fastighetsägarens journummer som du hittar i ditt lägenhetsinformationsblad. Numret finns även på informationstavlan för din fastighet, oftast innanför entrén till gården/byggnaden/uppgången.

Dina uppgifter

- -



Beskriv ditt ärende


Ladda upp bilder:



Genom att skicka in denna felanmälan godkänner du som hyresgäst att vi kontaktar dig. Vid uteblivet svar förbehåller sig Sweden Accommodation att åtgärda felanmälan och gå in i bostaden med extranyckel om vi uppfattar ärendet som brådskande.

Jag godkänner att Sweden Accommodation sparar mina uppgifter under tiden som ärendet behandlas.